Werkwijze

Eerst een intake gesprek

Het is handig om eerst een intakegesprek in te plannen, dat kost 50 euro en daarin plannen we als het voor jou ook goed voelt meteen een werkafspraak in.

Laat je huis zoals het is dan heb ik een goed beeld wat we kunnen gaan doen.

Werkafspraak
Meestal duurt de werkafspraak 3 uur maar korter kan natuurlijk ook. Altijd in overleg.

Waar beginnen

Het is handig om te starten met de woonkamer en keuken omdat je daar het meest bent. Is het daar netjes kunnen we de volgende ruimte gaan aanpakken.

De kledingkast werkt ook heel erg goed, als die netjes en overzichtelijk is weet je in ieder geval dat je voorlopig niet hoeft te shoppen.
Je zult erachter komen dat je wel heel veel kleding hebt.

Werktijden
Ik werk van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12 uur, andere tijden in overleg.

Privacy en vertrouwelijkheid
Ik vind het heel erg belangrijk dat alle informatie tussen jouw vier muren blijft en strikt vertrouwelijk is! Voor het opruimen en organiseren van administratie neem ik een papierversnipperaar mee en alle documenten die weg kunnen gaan daarin.

Betaling
Ik heb een mobiel pinapparaat maar als je liever een factuur ontvangt kan dat ook.

Tot snel dan.